Pakowanie odzieży z nadrukiem
10 kwietnia 2019Odzież restauracyjna
10 września 2019Odzież, jaką pracownicy powinni nosić na terenie restauracji powinna łączyć w sobie nie tylko wszelkie funkcje odzieży roboczej, ale też być swoistym chwytem marketingowym i reklamą usług danej firmy.
Odzież robocza
Z prawnego punktu widzenia wszelkie fartuchy gastronomiczne i wszystko, co mają na sobie pracownicy danej restauracji, jest zaliczane do odzieży roboczej. Z praktycznego punktu widzenia odzież robocza ma za zadanie zabezpieczanie noszące ją osoby przed czynnikami zagrażającymi ich zdrowiu oraz wszelkimi uszkodzeniami. W przypadku restauracji odzież powinna też mieć jeszcze jedną ważna funkcje – informacyjną. Ważnym zadaniem odzieży roboczej jest reklama, promocja oraz informowanie o tym, jaką branżę reprezentuje nosząca ją osoba. Dlatego tak ważne jest to, aby wyekwipować pracowników w koszule firmowe z haftem czy fartuchy gastronomiczne z nadrukiem, który będzie zawierał logo restauracji czy jej nazwę. Odzież tego typu i obecny na niej haft na zamówienie, możemy zamówić w specjalistycznych firmach.
Zalety odzieży z haftem
Inwestycja w odzież z firmowym nadrukiem może napędzić Twój biznes. Jest to niezwykle uniwersalna forma reklamy. Przede wszystkim zyskujemy tutaj w zakresie ujednolicenia wszystkich strojów pracowników. Tym samym wysyłamy jasny sygnał potencjalnemu klientowi, że ma do czynienia z restauracją, w której obowiązują jasno określone zasady i reguły. W tym zakresie wykorzystujemy funkcje skojarzeniowe. Jeśli bowiem w zakresie odzieży czy ogólnego działania restauracji istnieją i działają dane reguły, to wedle skojarzenia najpewniej są one też obecne w całym procesie produkcyjnym. Co więcej, częsty kontakt klienta z logo firmy, które będzie pojawiało się na ubraniach roboczych, może utrwalić jej wizerunek w świadomości klienta, co jest dla nas oczywistym zyskiem reklamowym.
Logo firmy na ubraniu pracowniczym
Prezentowanie logo danej restauracji czy pubu jest bowiem najskuteczniejszym sposobem na utrwalenie wizerunku firmy w oczach klientach. Symbolika danego podmiotu zostaję tutaj w prosty sposób zapamiętana i będzie ona pierwszym skojarzeniem, jeśli pojawi się potrzeba zaspokojenia danego dobra. Dodatkowo obsługa najwyższej jakości, smaczne jedzenie i widoczne wszędzie logo restauracji, to połączenie, które wywoła u klienta pozytywne skojarzenia. Nie bez znaczenia jest tutaj też sam koszt takiej reklamy. Koszulki z firmowym nadrukiem to forma promocji, która z pewnością mocno nie nadwyręży naszego budżetu, zwłaszcza że i tak jesteśmy w praktyce zobowiązani do zapewnienia pracownikom odzieży roboczej.